blog dla nieszablonowych nauczycieli
Do ich wykonania potrzebne będą:
Oczy przyklejamy do pompona, a z pianki wycinamy nogi (coś na kształt serca) i przyklejamy je na gorący klej.
Ja stworzyłam małe crittersy dla mniejszych rączek, a większe dla starszych grup 🙂 Pudełko po Ferrero Roche ma idealne przegródki dla każdego Quiet Crittersa, a w dodatku można każdą nich podpisać, np. imieniem dziecka lub imieniem stworka 😉
Quiet Critters można stosować na różne sposoby.
„Quiet critters, quiet critters (dzieci ruszają rytmicznie stworkami w górę i w dół)
Coming out, coming out (stworki się wspinają)
They’ll get scared if you talk (odkładamy stworki, udajemy, że się boimy i naśladujemy rozmowę dłonią)
So please, focus on your work (pokazujemy palcem swoją głowę)
Quiet critters, quiet critters.” (dzieci ruszają rytmicznie stworkami w górę i w dół)
Wierszyk powtarzamy na każdych zajęciach. Zasada działania jest prosta- jeśli któreś dzieci przeszkadza lub nie stosuje się do zasad, zabieramy mu crittersa i wkładamy do pudełka. Gdy po pewnym czasie zauważymy poprawę w jego zachowaniu oddajemy je dziecku.Na koniec zajęć po zaśpiewaniu „Goodbye song” dzieci mówią „Bye, bye!” crittersom i odkładają do pudełka.
Ciszaków nie stosuję za często, gdyż dzieci bardzo się do nich przyzwyczaiły. Jednak od czasu do czasu są dobrym urozmaiceniem i przypomnieniem o panujących zasadach podczas zajęć.
Niedługo kolejne pomysły na początek roku 🙂
Stay tuned,
Caroline 🙂
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.