Fox in woollen socks…?

Kto uwielbia jesień za swetry i grube skarpety? Ja!!! 😀 Stało się to moją inspiracją do stworzenia materiałów na temat… swetrów.

Bohaterem materiałów jest lis w wełnianych skarpetach. Jest zmarzlakiem, więc należy go ubrać w odpowiedni sweterek. W materiałach znajdziecie również słynny sweterek z gruszką :p

Fox & jumpers

Polecam zalaminować kartę, podobnie jak sweterki, które wycięliście wcześniej. Naklejacie albo rzepy pod sweterki i na „chmurkę” albo pomocny może okazać się na szybko tzw. „blu tack”.

Naśladujecie głos lisa 😉 i mówicie, np. I’d like a blue jumper. Zadaniem dzieci jest odnalezienie prawidłowego sweterka i przyczepienie do „chmurki” .

Jak widzicie, dostępne są również sweterki do pokolorowania. Dzieci kolorują je według własnego pomysłu, a na koniec każde może opisać swoje sweterki kolegom i koleżankom.

Plik jest dostępny w formie PDF. TUTAJ znajdziecie wszystkie karty pracy.

Opisywanie- wersja dla wczesnoszkolnych

Wersja dla trochę starszych dzieci- wczesnoszkolnych. Zadaniem dziecka jest przeczytanie zdań w chmurkach i przyklejenie odpowiedniego sweterka liskowi. 

Dzieci również mogą się bawić, np. parami w ławce. Jeden czyta zdanie, drugi wskazuje sweterek. 

W materiałach znajdziecie również kartę do narysowania przez dzieci własnego swetra.  Zaopatrzcie się w swetry, bo grzać podobno nie będą! 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Follow by Email
fb-share-icon